att slå tillbaka, det är det inte värt


min finaste idag innan vi skulle ut och rida. Går inte att rotera bilden, cppp

Gokväll, Har haft en helt okej dag idag, efter skolan drog jag och maja till stallet och red ut en sväng barbacka. Min pålle var superglad idag, öronen pekade rätt fram heeeela tiden, super fin var hon i traven med. Bara jag som behöver träna på min balans på henne. Hon är ganska vinglig och lite småskumpig, så har lätt för att hamna på sidan av hennes rygg och inte mitt över. Så ska försöka att rida lite barbacka nu ivår eller iallafall sitta ner mycket i traven även med sadel. För både jag och spisan tycker om att rida barbacka, fritt och härligt! haha :) Maja lyckades bli avbockad idag med, haha förra gången var det min tur och idag hennes, tss. Fast nu har vi båda ramlat av, så får hoppas att vi slipper det ett tag framöver. Våra pållar har fetaste vårkänslorna, sötnosar! Men nu ska jag kolla lite tv, men vi hörs, puss

Kommentarer
Postat av: Adina

Då bjuder ni på tårta va? ;) hahah :) Roligt med barbacka ritter! Det kanske jag också borde göra mer - rider nästan aldrig barbacka.. hm.. ;)

2011-03-08 @ 15:17:06
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0