and then you



godmorgon sunshines,
sitter i soffan och har ont i halsen. Inte bra alls då jag har en del planerat idag, men jag ska trotsa halsen och åka ut till stallet! Tror att vi tänkte rida ut en lite längre sväng idag och spisan måste nog springa av sig lite då hon bockar som en vildtjur just nu, haha busan.
När jag varit i stallet ska jag snabbt duscha och fixa mig, sen rullar jag mot cornelia för melodifestival kväll med henne och natalia, super. Så inte tänker jag ligga och deppa idag för att jag är lite sjuk! Får hoppas att det inte blir värre bara!
Men ha det fint,

Kommentarer
Postat av: EmmaK

SV: OKEJJ GÖR DET..;-)

2011-03-12 @ 13:11:00
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0