Äcklig Jenny


en ful bild som är cirkus 1 år gammal om jag tänker rätt.

Sitter i soffan och ruttnar snart bort, äcklig är jag med. Men idag har jag typ inte gjort nått, legat och velat bli frisk bara. Känner mig faktiskt lite bättre nu och jag ska till skolan imorrn, vare sig jag är sjuk eller inte. För imorgon är det fredag och efter skolan ska jag, cornelia och hanna till ikano och se snygge vid namn eric saade! haha, jag har med kameran så lite bilder ska jag nog kunna fixa! Så imorrn blir det nog ingen super update, men några inlägg ska jag nog få in iallafall. Men ni är grymma på att kommentera, men snälla kom på lite frågor och ställ också så blir jag superglad, puss på er


Kommentarer
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa - Från botten till toppen!

Åhh, jaa verkligen! Gud vad sugen man blev på att köpa en shettis nu, synd att man inte har eget stall!

2011-03-17 @ 18:27:34
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Adina

Gud vad roligt att åka och se Saade! :) Inte nu för att jag är något superfan av just hans musik, men söt är han :)

2011-03-17 @ 21:12:42
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0