whooopwhooop


jag har fått mitt simkort, så nu kan jag börja använda min iPhone!
Happy face! Sov till 12 idag och sen dess och jag pillat in kontakter i telefonen, nu vill jag ladda ner en massa roliga appar, men måste ha lite hjälp av någon av mina föräldrar tror jag. Annars kanske jag förstör något och det vill vi ju inte! Nejmen idag ska jag inte göra något som alla andra dagar. Alla är ju och jobbar eller bortresta så jag har ingenting att göra, eller ikväll ska jag ta första livmoderhalscancer sprutan, ush jag haaaatar sprutor. Får hoppas att jag överlever! Ikväll ska jag börja fixa packningen till gunnorp med, typ lägga lite saker i tvätten och sånt, för vi ska ju bort i helgen.
Nej nu ska jag fortsätta pilla med äppeltelefonen och peppa gunnorp, pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0