tröttt

Fytusan vad trött jag är.. men jag ska berätta om gårdagen.
Först hade vi mentorsdag och spelade minigolf och åt på ming, mysigt värre och väldigt kul hade vi! Efter vi ätit gick jag, cornelia och natalia till netto och köpte godis för att fjäska med till friluftsnatten. Sen följde jag med cornelia hem, vi tog det väldigt lugnt, fixade djävulshorn och kläder till kvällen. Sen tog vi en väldigt lång promenad runt hela lambohov. Varmt men grymt mysigt, den bruden är för bra alltså. Sen gjorde vi lite småsaker, sen var det dax för friluftsnatt.
Mitt, cornelias, natalias, robins, luddes och simos lag hette gimparna och var "utklädda" till djävular. Vi skjutsades ut med papperspåsar på huvuden till tinnerö typ, där skulle vi börja gå och göra en massa stationer, trevligt var det! Men efter den nästsista stationen lyckades vi komma helt fel och in en jävla skog och klockan var 12 på natten så det var ju inte särskilt ljust heller. Såklart skulle grabbarna börja skrämma oss tjejer och höll på och springa in i skogen och hoppa fram och en massa sånt, fast det var värre när vi kom ut på vägen. Då var dom som en jävla skräckfilm, haha! Nu efter är det ganska kul, men fyfan va rädda vi var då! haha. Men vi lyckades komma rätt igen i mörkret och kom in i mål helt döda. Men vi var grymma på att fjäska iallafall!
Detta är nog en kväll man sent glömmer, haha även om det var hemskt ibland så var det väldigt roligt!
Idag ska jag till stan med cornelia, men vi hörs pluttisar1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0