trött tjej

Sitter i sängen med datorn i knät och somnar vilken sekund som helst. Är sjukt trött, men efter den senaste gången jag bloggade fick jag en iPhone 4 av mina päron, åh så glad jag blev, TACK! Sen kom cornelia och vi åkte in till stan för att träffa lite andra brudar. Har träffat lite flickor från klassen och andra fina vänner så de har vart trevligt, annars var det i trädgårn galet segt. Men med bra vänner funkar det mesta, jag, madde och cornelia åkte hem runt 11 för vi var så sjukt trötta, haha. Annars har sorgen typ lagt sig lite, eller jag går inte runt med gråten i halsen längre, men en liten ångestklump sitter där i magen och gnager. Men jag tror inte jag har fattat att vi inte är 9D längre, det tar nog ett tag. Men som sagt, gråt inte för att det är slut, utan le för att det har hänt. Det är somsagt minnen jag bär med mig hela livet, så jag ska vara glad. Men tomheten försvinner nog inte på ett tag. Nej nu somnar jag snart, men vi hörs imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0