torsdag


gokväll sötnosar
, det har varit en fin dag idag, haha! Åkte till sharpman med familjen och köpte äntligen mina john withaker ridbyxor, det va på tiden och fy vad nöjd jag är! Åkte sedan till hööks och fick en ny ridhjälm då min är cp, sen köpte jag även en bh och hårinpackning på HM. Sen åkte hela familjen hem och åt, sen åkte jag och maja till stallet och red. Spisan var gaaaalet pigg, haha sötan! Hoppade ett par små språng på typ 50 och gudars vad hon taggade! Haha, men fin var hon!
Åkte hem sen och åt osånt, nu är jag och maja hemma från affären efter att vi var snälla och köpte godis till familjen för vi ska kolla på the social network nu. Mysigt!
Men vi hörs, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0