tisdagkväll

Nu sitter jag och glor på fotboll och vet inte ens varför jag bloggar, har absolut ingenting att säga förutom att det nog blir ganska seg uppdatering imorrn, för jag har ganska fullt upp. Eller nej, jag hinner kanske på morgonen och efter skolan. För jag börjar 9:45, för vi har mentorsdag och min klass ska spela minigolf? Vem kom på det lixom? Men ahkej. Sen ska vi iallafall äta på ming, mumsfillibabba. Efter skolan ska jag hem och fixa lite, för senare på kvällen är det dags för friluftsnatt för alla 9or. Vi vet nästan ingenting, förutom att vi har bestämt lag och att vi ska ta oss någonstans. Men jag ska försöka fjäska för syrran så jag kanske kan få låna hennes kompaktkamera så jag slipper släpa på min systemis. Men vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0