that we almost had it all

tjenare mannen, sitter och glor här i min blommiga shortsdress och en rosa tjocktröja påre. Skulle egentligen vart hos spisan nu, men när vi kom dit blixtra det galet mycket. Så gav min fina en morot och pussade lite på henne, har förresten anmält oss till en 70cm bedömning på söndag, skulle egentligen hoppat en 60cm clearround också, men känner att hon inte är tillräckligt igång för två klasser. Så då hoppar jag hellre en "tävling" istället för en clearround.
Annars var skoldagen fin idag, hela min klass kom tillbaks röda och fina men trötta som få. Vi städade ut klassrummet och fick skriva små hälsningar till varandra. fyfan vad jag kommer sakna dessa fina människor. Sen kollade vi på film osv, bilder och inlägg från klassresan kommer ikväll för nu ska jag äta.
puuusssse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0