taggataggatagga!

Om ungefär 1 och en halv timme kommer pappa hem och ungefär kvar över 2 åker jag och maja till gunnorp! Waaah vad peppad jag är, helt sjukt! Så nu ska jag bara ha det grymt i 10 dagar, rida på världens finaste hästar, umgås med världens grymmaste människor, skratta galet mycket och ja ha det bäst! Ni borde vara avundsjuka tycker jag, för gunnorp är verkligen paradiset på jorden! Åååååååå det kommer bli så jävla bäst! Jag kommer inte blogga nått när jag är där, kanske nån fb status, vi får se. Eller så låter jag telefonen ligga i rummet hela tiden och bara rör den nån gång, haha! Men annars så hörs vi nästa onsdag när jag är hemma igen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0