sommarlov

Jobbig dag, ja. Men vi startade vid halv 11 i klassrummet, redan då var det gråten i halsen och det blev inte bättre när vi fick tillbaks papprena där alla i klassen skrivit en hälsning. Jag läste inte ens klart det då för mina ögon vart fyllda med tårar, men nu har jag såklart läst dom och tusan vilka fina klasskamrater jag har eller hade... Sen fick vi kolla på en film ida gjort med massor med bilder från de här tre åren och då började tårarna rinna igen. haha. Men vid halv 12 ungefär gick hela berzans nior mot domkyrkan för avslutningen för släkt och vänner. Där höll jag mig från tårar iallafall, men vi fick betygen och jag är supernöjd, 1G 1MVG och resten VG. Sen kom det värsta, när vi skulle säga hejdå till alla. Då kom tårarna på riktigt och ussssh.. fina klassen.. Sen kommer ett litet "tack" inlägg till den.  Vet inte hur länge vi stog där och tjöt, men efter det gick jag med familjen och åt, nu är jag hemma och ska träffa cornelia sen. Ikväll tror jag att vi ska till trädgårn för att träffa lite folk, men det är sånt som märks. Här har ni lite bilder från avslutningen. Har dock ingen gruppbild på hela klassen, för min fader var inte där och fota då, men lägger upp såfort jag hittar en nån annanstans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0