Packlista till Gunnorp

Fick ett önskemål av en tjej (antar jag, haha) på tjejornas.webblogg.se om att jag skulle skriva min packlista här! Så här kommer den, var förberedda på att jag tar med mig hur mycket som helst och att mycket är ganska onödiga saker, men sån är jag, haha! Jag har saker för 10 dagar på ridläger
Till Hästen:
  • Shabrak
  • Träns
  • Hästgodis
  • Ev. Borstar
  • Man snoddar
  • Ev. Lindor
Ridsaker:
  • Ridhjälm
  • Ridväst
  • Ridstövlar
  • 3 par ridbyxor
  • 7-10 ridtröjor (t-shirtar & sånt)
  • Ridjacka
  • Ridtjocktröja
  • 5st ridstrumpor
  • Ridhandskar
Vanliga kläder:
  • 2 par mjukisbyxor
  • 1-2 par shorts
  • Ca 5 vanliga tröjor & linnen
  • 2 st tjocktröjor, en med och en utan dragkedja (rider i dom med om det behövs)
  • Strumpor
  • Trosor
  • Bh
  • Foppatofflor
  • Gympaskor
  • Stövlar
  • Pyamas
  • Bikini
Necessär saker:
  • Tandborste + Tandkräm
  • Hårborste + Hårnålar + Toffsar
  • Shampoo + Balsam + Duschkräm
  • Deo
  • Bodylotion och andra krämer
  • Pincett + nagelknipsare
  • Plåster
  • Tjejnödvändigheter
  • Rakhyvel
  • Handduk 2st
  • Myggmedel + myggbettsalva
  • Ipren
  • Solkräm
Annat som kan vara bra att ha:
  • Kamera + Laddare
  • Mobil + Laddare
  • Pengar
  • Penna + Papper + Sudd + Pennvässare
  • Vattenflaska
  • Solglasögon
  • Fleece filt
  • Påslakan, örngott, lakan & kudde
  • Ev. plattång
  • Godis
Tror att jag fick med allt nu, hoppas att det kan vara till hjälp för er andra som oxå ska på ridläger i sommar! Somsagt så ska jag vara borta i 10 dagar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp bild på schabraket och tränset? :D

2011-06-20 @ 13:19:53
Postat av: Jenny

Sv: Ja det kan jag göra! :D

2011-06-20 @ 19:07:09
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0