now i'm all gone


hej eller något
, hoppas ni har en fin tisdag. Jag har ganska tråkigt, vill sola eller något men nej det är höstlovsväder. Mitt simkort har inte kommit heller, åå jag blir så arg. Har städat mitt rum lite som såg ut som ett bombnedslag, måste bara dammsuga och torka lite. Men det gör jag imorgon eller så. Jag tror att mamma och pappa kommer hem snart, så ska vi äta tårta, mums. Jag funderar lite på att fixa ihop en outfit till er, ska se vad jag kan fixa.

vad vill ni läsa om i bloggen? Kom gärna med lite förslag så jag inte bara skriver om mina dagar all the time, haha!

love /jenny

Kommentarer
Postat av: natalia

jag tycker i alla fall att din blogg är helt fukkin awsome , kanske tagga ner med jb bara hahha, nejrå du är bäst mitt yrväder!



Ett förslag skulle kunna vara lite mer om musik, håll dej inte till en utan meeeeeeeeeeeeeeeeeeer, kanske lite tips om kameror? Bilder? Humor? , isch jag vet itne men där har du lite :)



hihi pusss(K)

2011-06-21 @ 14:12:26
URL: http://tsalas.devote.se
Postat av: ebba

sv; nae verkligen inte ty dreggel 8)

hahaha ne men ska nog sätta mig och kolla på den XD

2011-06-21 @ 14:21:59
URL: http://justbaranu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0