nio de

Nu tänkte jag dra klassresan lite snabbt. För det första var den hur amazing som helst och den gjorde det inte lättare att släppa klassen. Men vi har badat, solat, sovit lite för lite, letat efter ett ica och köpt upp halva affärer, suttit hela klassen på stranden och grillat osv, pratat i flera timmar, dödat spindlar, haft 3kamp, skrattat, åkt barnkarusseller, sprungit mellan stugor, ätit och haft det hur bra som helst. Allt vart nästan bättre en förväntat och fytusan vad jag älskar min klass. Så mycket som jag skrattat på den här resan var det länge sen jag skrattade.
jag älskar er 9D, ni är guldvärda hela högen.

Bilderna från resan kommer i delar då det finns ca 600 bilder på min kamera, sen tog pappa en massa också! Men här får ni några! Lägger dock inte upp de som jag inte vet om alla är med på, haha!
natalia har fotat de flesta av dessa bilder med min kamera btw.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0