why do all good things come to an end?





detta inlägget är till mina underbara klasskompisar i klass 9D
, jag vill bara säga tack för dessa 3år som nu är över, aldrig mer 9D. Men dessa 3år är 3 år jag aldrig glömmer, jag kommer aldrig glömma första dagen när vi virra runt i skolan och var tysta och blyga men var tvugna att prata för att hitta någonstans. Vi har delat så mycket under våran tid, vi har delat både jobbiga, tråkiga, fina och otroligt roliga stunder. Några grejjer man nog aldrig glömmer är blandannat gotland, mentorsdagar, gimp, fotbollsturneringar, avslutningsmiddag och galet mycket mer. Vi har alltid funnits där för varandra, i alla väder. Jag tror inte jag hade klarat högstadietiden så bra utan er, ni har fått mig att vilja gå till skolan, att inte bara skita i allt som har med skola att göra och gå och dö typ.
Vi har så förbannat kul tillsammans, vi har samma humor och kan skratta åt det mesta tillsammans. Vi passar helt enkelt grymt bra tillsammans. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara för er hur bra ni faktiskt är och hur fina människor ni är. Det är helt enkelt för svårt. Det var verkligen hemskt idag på avslutningen att veta att vi är inte en klass längre. Eller jo som rektorn sa så kommer vi alltid vara dom som gick ut 9an tillsammans. Men det känns så overkligt att vi inte träffas som vanligt efter sommaren och får fortsätta spendera varje dag med de personer som varit ens vardag i 3 år.
Nu hoppas jag att vi inte tappar kontakten och att vi har återträffar, för så fina människor som er växer inte på träd.
Nu ska jag inte skriva mer för då kommer tårarna komma tillbaks, men tack för dessa åren med er och jag hoppas att vi ses snart igen för nothing compares to you. Klass 9D, jag är så glad att fått vara en del av den klassen.
Jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0