just pretend that you no longer love him

godmorgon sunshines, nu är det paus på movie awards så då hinner jag blogga. Gud, jag sitter verkligen och dreglar över både justin och taylor, dom är förjävligt snygga. Sen har ju jag min lilla förkärlek för den förstnämnda som ni nog redan vet, haha! Men nu tycker jag att taylor får vinna ett pris, det är bara robert pattinson som vinner, han är inte ful han heller, men nu är det taylors tur. Haha, justin har iallafall vunnit ett, men det visste jag redan eftersom detta är repris. Haha jaja.
Idag ska jag till stallet iallafall och rida, få bort lite överskotts energi och klättra lite kanske. Vi får se helt enkelt, för imorgon ska vi ju hoppa en klass. Men det känns väldigt bra att det bara är 4 anmälda till den klassen, så vi kan ta det riktigt lugnt eftersom hon har stått i ett par dagar. Men det fixar vi :) Annars har jag inga planer och vi får se vad dagen tar mig. Men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0