imorgooooon !!

slugos bild från förra sommaren, snygga!
nu är jag färdig packad, eller det är lite småsaker som kamera och grejjer som jag ska köpa kvar att packa ner, men annars så! Jag har en känsla av att detta lägret kommer bli det bästa nånsin, det kommer bli grymt! Ååååå jag är så taggad, jag vill bara hoppa runt och sjunga gunnorp är livet och bara studsa och skrika. Woopwoop, TAGGA!! Men hörrneni, jag hinner nog blogga imorgon innan jag åker, men då kommer jag vara helt crazy så förvänta er inte att få ut nått vettigt ur mig! haha. Men annars blir det nog inte nån bloggning för mig under dessa dagar, kanske nån mobilblogg om jag har lust och tid. För jag ska bara ha det hur bra som helst, leva livet på världens bästa ställe och glömma allt annat! Hur amazing låter inte det va? Nej men annars hörs vi imorrn och sen den onsdagen den 6 juli då jag kommer hem efter mitt 8nde läger på gunnorp!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0