I just didn't know where to go


jag saknar dig redan min fina, 17 dagar kvar! ♥

Hallojsan, cornelia gick nyss och vi har haft en riktigt fin dag. Hon kom hit runt 1, då segade vi lite, sen tog vi bussen till donken i ryd. Satt där i nån timme, sen bestämde vi oss för att åka in till stan och kolla på skor, hittade ett par till avslutningen som jag är väldigt nöjd med faktiskt! Sen köpte vi jordgubbar och satt och åt dom i hettan. Träffade även på några brudar från klassen, trevligt! Sen mötte vi upp cornelias mamma och syster och cornelia köpte skor hon med. Tillslut tog vi bussen hem till mig och har tagit det väldans lugnt hela kvällen!
Imorgon har jag ingenting planerat, eller jag ska bara göra ingenting hela dagen och till stallet! Så då kommer nog fler bilder från Gotland! Men vi hörs sötingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0