hjärtat sitter utanpå slår inte som det brukar slå

godmorgon och förlåt för att jag inte bloggade igår, men hade fullt upp. Först fick jag VG på stökimetriprovet, whaaaat??? lixom, men jag klagar inte! haha. Sen slog min, maddes, cornelias och camillas bro rekord bland vanliga klasser (alltså inte NO profil) genom att inte gå sönder när vi hängde på flaskor, den klarade 19,5kg tror jag. Sen pajjade den. Vi slapp sedan e-val, så vi slutade halv 2, härliiigt! Så jag och cornelia åkte hem hit, sen kom maja hem så vi skulle till hööks, men det var bajslänge tills ikano bussen kom så vi gick in till stan och gick runt lite. Jag köpte två bikini överdelar och en svart underdel och en blommig shortsdress.
Vi åkte hem efter en stund och hemma hade mamma och pappa köpt donken mat till oss, så vi tryckte i oss det. Sen kollade vi på Himlen är oskyldigt blå, med min familj, måste säga att Bill Skarsgård är väldigt söt alltså. haha! Följde Cornelia en bit, sen hemma somnade jag.
Idag vaknade jag nyss, tror vi ska ut till sharpman snart, jag måste ha en ny ridhjälm för min är cp. Sen ska jag kolla på ridbyxor som jag också är i behov av. Ska även hinna med att åka ut och rida spisan idag och kanske springa med cornelia. Men vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0