godmorgon sunshines

Vaknade typ nyss, sitter i soffan nu med väldigt blandade känslor.. vet inte om jag ska vara glad eller ledsen, fast just nu är jag mest ledsen kan jag säga. Känns så sjukt overkligt att ikväll är det avslutningsmiddag och imorgon står vi där utanför kyrkan med tårarna i ögonen, betygen i handen, tar de sista korten och säger vårt sista hejdå som 9D. Efter det är vi inte en klass längre, det känns overkligt, för jag vill inte sluta i min fina klass och jag tror inte jag är ensam om att deppa i klass 9D. Men vi har avslutningsmiddagen kvar och den är ikväll, så nu ska jag äta frukost och hoppa in i duschen. Sen lite senare ska jag till cornelia och möta upp några brudar och vi ska fixa oss tillsammans!
Jag kommer hem rättså sent ikväll, så får se om jag orkar blogga. Annars hörs vi imorgon, dagen vi slutar på berzeliusskolan.. vill inte tänka på det.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0