gårdagen

Jag sov hos cornelia igår, så jag hann inte blogga något alls. Men somsagt så tävlade jag och maja igår. Jag och Spi skulle somsagt hoppa 70 bedömning, jag hade inga krav alls och inga förhoppningar alls då vi inte hunnit hoppa särskilt mycket iår. På framridningen kändes hon helt okej, pigg som tusan men kunde hålla sig i skinnet och jobbade på bra i både skritt och trav. Tog även ett par skutt på ca 60 - 70, red inte fram särskilt länge eller hårt då hon inte har bästa kondisen så ville inte köra slut på henne redan innan vi kommit in på banan.
Väl inne på banan spände hon sig som attan, ett anledning var nog staketen som är som vita band, de fladdrade lite. Men hon var pigg som attan, hoppade fram och hon tog ett gigantiskt skutt på andra hindret, så där hängde inte jag med, haha. Men sen gick det finfint och hon hoppade grymt bra och stort! Men vi var felfria så gick vidare till omhoppning. Där var vi också felfria, men körde väldigt lugnt! Det var inte så många med i klassen, men endast jag och en till var dubbelnollor, så vi knep andra platsen! Grymt nöjd är jag och fyfan va fin spisan är. jag älskar henne mest av allt kan jag ju säga ♥

Sov sedan hos cornelia vilket var supertrevligt, vi kollade på film och var ute och gick osånt. Men här får ni lite bilder från igår!
finaste, bästa, vackraste, underbaraste du. mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0