chest to chest, nose to nose


Den här låten passar bra till hur det känns idag och kändes igår, jag kan dock inte lyssna på den nu för då kommer säkert tårarna tillbaks. Men lyssna på den ni, den är fin.

godmorgon, vaknade för en stund sen av att byggarbetarna borrade i väggen, mysigt. Nejni, inatt sover jag i källaren. Annars då, första dagen på sommarlovet.. Det känns som att början på detta sommarlov kommer bli segt, fram till gunnorp ungefär. Alla ska sommarjobba förutom jag, men jag får roa mig med at vara i stallet och träffa någon som inte heller jobbar, haha! Måste ha något att tänka på, för tankarna om klassen kommer tillbaks när man är ensam, då kommer den gnagande känslan i magen och klumpen i halsen tillbaka. Men jag ska vara glad i sommar, jag ska tänka på allt kul vi gjort och att we will still be, friends forever. Nu ska jag lyssna på lite muisk och tänka på att jag har gått ut 9an och grundskolan, fyfan vad jag är bra!
puss på er finingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0