4 dagar kvar

4 dagar kvar tills jag är på gunnorp! ♥

halloj, idag har jag haft ganska fullt upp så har inte hunnit blogga alls. Men jag och maja cyklade till stallet = höll på att dö, så j*vla jobbigt! Men vi överlevde och eftersom min pålle är på bete hos stallägarens föräldrar följde jag först med maja. Skrittade en liten stund på sölve och sen tränade vi bugningar, haha han är så duktig min ponny! När maja var klar tog vi cyklarna och cykla vidare till spisan, red en sväng barbacka och hon kändes ganska fin. Lite tittig oså, men annars fin! Sen kom pappa och hämtade upp oss och nu är jag hemma!
Får se om jag hinner blogga mer ikväll, måste duscha, platta håret och packa. Annars mobilbloggar jag påväg till karlskrona imorgon! Då kan jag nog ha en hel del dötid, ni kan ju ge lite fler tips om grejer jag kan skriva om, hiss/diss, outfits, bildminnen osv. Men vi hörs,
love /j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0