you'll always be my hero

godmorgon, vaknade för en liten stund sen av att byggarbetarna borrade i väggen.. men jag måste ändå upp så det får väll gå. Idag ska jag ut till stallet om en liten stund, ska först med Maja till mirre, sen ska vi gå upp till Spisan och jag ska rida henne. När jag kommer hem sen ska jag duscha osånt, sen ska jag träffa Emma och Cornelia! Kommer nog bli grymt, har inte träffat brudarna på väldigt länge och inte båda två samtidigt på ännu längre. Så det blir kul!
Btw, så har ni blivit riktigt dåliga på att kommentera och jag suger på att uppdatera. Men när ni aldrig kommenterar någonting blir man ju lagom peppad på att blogga. Bilderna från Gunnorp kommer någon dag, men ni får börja kommentera igen!
/jenny

Kommentarer
Postat av: Nicholai von Benzon Hollesen

FIN HEADER!

Tack för din kommentar och de fina orden!

Tusen tack för att du läser min blogg!

Kram Nicke!:)

2011-07-12 @ 00:21:08
URL: http://nicholaihollesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0