vi kunde ha den bästa tiden i våra liv


godmorgon
, jag måste bara berätta att jag och min syster sover i källaren (vi har som ett stort rum i källaren) nu när det är byggare hos oss. De är rätt högljudda så det går inte att sova längre än till 7 på övervåningen, jaja skitsamma. Igår när vi skulle sova sitter det en fet jävla spindel på väggen och både jag och maja har spindelfobi typ, så jävla rädda! Haha, men tillslut tog maja mod till sig och dödade den, men ändå. USH.
Nu är jag vaken iallafall och väntar på att maja ska vakna, vi ska dra ett träningspass på wii innan vi åker ut och fettar oss på båten. Kan verkligen behövas! Men det blir ingen mer update idag men ni överlever, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0