vi är flickorna som busar med gunnorps alla kusar

tacklapp ♥
halloj, sorry för att jag inte bloggat idag men har inte haft lust. Men har iallafall vart på Gunnorp idag, hur mysigt som helst. Träffade Slugo som kämpar på som ledare med Elin som jag hade som ledare 07 & 08 och Loppan, Lusen och Gisela såklart. Sen min finastefinastefinaste Chanel och bebis Chila. Jag och Maja följde iallafall med till skogshagen, fotade lite och babbla på med Lusen en stund. Gunnorp är som hemma nu, jag älskar att vara där och får aldrig nog. Alla är så härliga och alltid så glada där så man kan inte vara arg och vara på Gunnorp samtidigt.
Okej jag ska sluta babbla, bilderna från lägret kommer upp typ nästa vecka, när jag fått från slugo med. Men vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0