vad gör dig lycklig, vad gör dig lugn?

jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag saknar dig.

hejsan, ni får ha överseende med att bloggen får lida lite nu när jag är lite depp. Men idag har jag iallafall lagt upp en massa bilder från gunnorp på facebook och tagit det lugnt. Jag är så grymt trött, sen är jag väldigt nere också. Tänker bara på gunnorp och chanel. Men jag får träffa chanellan nästa vecka iallafall, sen har ju jag och mina brudar återträff lite senare i sommar. Men ändå, kan inte rå för att detta är den värsta tiden på året.. tiden då man ska hem från Gunnorp. Men ikväll ska jag och maja vara barnvakter åt 3 söta små barn som kanske kan få oss på andra tankar. Men vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0