tradition



ALLA FRÅN GUNNORP'S RIDLÄGER GÖR DETTA!

[År 2011]

Jag hade: Chanel ♥

Hästen var: världens bästa

Jag önskade:
Chila eller Chanel, mina stjärnor ♥

Gruppen du red i: Stora


Din grupps ledare var: Lisa & Karin :)

Jag bodde med:
världens grymmaste tjejer

Någon jag tyckte var konstig:
haha alla var konstiga på sitt egna lilla vis, haha!

Någon som var rolig: everybody

Den som du saknar:
Allt och alla
Den som hade hästen i boxen/spiltan brevid dig: Lusen & IrcoTara

Den som du tyckte bäst om i din grupp som du inte kände innan:
kände typ alla sen innan

Den som du hoppas möta nästa år igen:
typ alla

Den som red finast i din grupp: alla!

Den som hade snyggast hoppstil på hela lägret: hm.. jag vet faktiskt inte, alla var duktiga! Fast måste säga att Nova och Bingo var grymma!


Den som hade snyggast ridstil av alla: Alla var duktiga

Hur många sommrar innan har du vart på Gunnorp?:
4 eller 5 med denna och 3 allhelgona


Vilket år var roligast? alla har vart roliga, men 09, 10 och iår var nog roligast

Är du nöjd med denna sommar? väldigt!

Saknar du (nästan) alla på lägret?
allihoppa

Kommer du tillbaka samma vecka nästa år? första 10-dagars som alltid!

♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0