summertime


you are my dream
hemma igen, har haft två mysiga dagar på familjen linnérs sommarställe. Badat och bara haft det riktigt somrigt, nu känns det som sommarlov igen efter gunnorp. Men är hemma nu och ikväll ska jag duscha, städa hos elliot (hamstern) och ta det väldigt lugnt. Det blev sent ikväll och inte så mycket sömn inatt, så är lite seg. Men imorgon ska jag ut till stallet och min fina Sweet Spider. Åh som jag saknat henne, finaste flickan! Sen på tisdag, vet ni vart jag ska då?!?!?! Jag ska till gunnorp och säga hej till slugo, pussa på mina fina hästflickor Chanel & Chila och följa med till skogshagen. Huur braa? Men hörreni, vi hörs!
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0