spritt språngande galen


jag saknar er tjejer! ♥
hej finingar, har inte suttit en sekund vid datan tidigare idag så har inte hunnit blogga. Men hade en mysig kväll igår, god mat och trevligt sällskap. Catharina skulle dock iväg rätt tidigt, men ska antagligen träffa henne senare i helgen, så det blir fint.
Idag har vi haft byggarbetare och sånt folk här hela dagen så hela familjen gav sig iväg en sväng till staden. Jag fick med mig en söt tröja, ett par svarta jeans och en väska hem. Fikade även på waynes och tog en sväng till tornby för att kolla om de hade nått kul på onoff som har utförsäljning av allt typ. Fick med oss några filmer och ett par wii spel att underhålla sig med. Gick även in på ikea för att köpa lite grejer till badrummet som blir klart imorgon eller snart iallafall!
Ikväll ska jag inte göra något speciellt, ta det lugnt bara! Men vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0