om man fått någon att drömma och hoppas

Min Chila film jag inte gjorde klart innan jag åkte på läger, så gjorde klart den igår medans jag väntar på bilder på mig och chanel från slugo. finastefinastefinaste chila ♥

Hej, sorry för sveriges tråkigaste blogg just nu, men har ingen lust att blogga när man nästan inte får nått tillbaka. Men iallafall, igår var jag på stan med Cornelia och Maja, åt på tacobar och köpte present åt mamma som fyller år idag GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA ♥ Sen kollade jag och Maja på Harry Potter och dödsrelikerna del 2, ååååhh så bra. Tårarna var inte långt borta på flera ställen i filmen. Nu finns det ingen mer hp film eller bok att se fram emot :( depp. Men kan säga att de där är världens bästa filmer! Sen på kvällen mejlade även mamma på en häst, fodervärds grej! :)
Idag har vi firat mamma, jag och maja och vart ute och p-walkat med. Nu har vi ätit tårta och jag har duschat. Justja, i helgen åker min familj och cornelia ut och seglar, kommen hem på måndag eller tisdag. Men jag bloggar imorrn innan vi åker.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: åå nej :/ typiskt! Hoppas du hittar någon annan då :)



Jodå det är bra!

2011-07-14 @ 16:58:25
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0