men det du säger att du tycker säger inte mycket

Hej och förlåt för sveriges sämsta och tråkigaste blogg, men har inte hunnit uppdatera idag. I förmiddags hjälpte jag mamma att bygga ihop en massa gamla leksaker som ska säljas och sen åkte jag och maja till stallet. Så mycket mer har inte hunnits med, men var iallafall i stallet och red ut en sväng. Spisan var superpigg och jätteglad, så vi tog ett par härliga galopper och hon tyckte att det var urkul! Sötan. Hon var riktigt mjuk och fin också och lyssnade riktigt bra!
Ikväll ska jag äta hemmagjord pizza (♥) och ta det lugnt. Skönt då jag är riktigt trött, vet inte varför men ah.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0