home sweet home

Nu är jag hemma från göteborg och kinnekulle. I onsdags åkte vi till några av mamma och pappas kompisar som vi inte träffat på väldigt länge, umgicks med dom när jag var en plutt. Åt på resturang och busade med deras 8åring, söt tjej! Igår åkte vi mot göteborg och liseberg, grymt kul! Åkte istortsett allt och vågade mig tillochmed upp i atmosfear, det var galet! Men riktigt häftigt måste jag säga! Mötte även upp Linnea och anna-carin och deras kompisar som var på besök. Sov även hos kusinerna sen och idag rullade vi hemmåt mot linköping.
Nu har jag och maja kört ett träningspass på wii och nu har jag jag duschat! Justja vårt badrum är färdig renoverat nu, supersnyggt, kan fixa en bild någon dag!
Här får ni lite bilder från liseberg, bara 2 från jukebox dock, haha!
Kolla vad jag hade fått när vi kom hem idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0