godmorgon finisar

Jag vaknade för en stund sen och har nu ätit frukost. Idag är planerna att åka ut till stallet, kanske hoppa lite om underlaget tillåter, annars blir det lite dressyr eller en uteritt. Det är sånt som märks. Efter stallet tror jag att det blir lite bad osånt. Sen måste jag packa.. åker ut med båten imorrn kväll och är ute till fredag... Jag orkar inte. Nu när alla kompisar kommer hem då ska jag iväg, man ba tjoho. Sen är jag hemma nästa helg, då ska jag antagligen träffa madde! sen på måndag eller tisdag åker jag till farmor och farfar tills fredag.. sen kommer vi hem, sen åker vi till ullared den helgen, lördag eller söndag (y) sen börjar skolan på måndagen. Så ser resten av mitt sommarlov ut, som ni ser kommer inte jag ha så mycket tid för bloggen.
Men vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0