ett stort tomt hål

Sitter här och glor nu, saknar gunnorp, saknar chanel, saknar alla underbara människor. Allt jag ser påminner mig om gunnorp och chanel, det värsta är att jag inte vet om jag får se chanel igen. Eller jo ska och träffa slugo nästa vecka när hon är ledare men efter det. Sen att man gått och väntat på detta läger sen förra lägret och nu är det slut. Nu börjar väntan på allhelgona igen. Nej jag vill till gunnorp nu.
jag vill väckas klockan 8 och vara dödstrött men över glad
jag vill äta ostmackor och dricka oboy
jag vill åka traktor och skrika sig hes på gunnorp låtarna
jag vill gå ner och borsta på min Chanel
jag vill ha hennes mule på min axel
jag vill stå och skratta med mina tjejer
jag vill svettas sönder under ridpassen i paddocken
jag vill galoppera på galoppsträckan
jag vill hoppa stockar
jag vill träna till talangjakten
jag vill vara där Chanel är
jag vill vara på gunnorp och ha den bästa tiden varje år
jag vill kunna släppa allt här hemma och bara ha kul varje dag.

jag vill inte vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0