saturday


så jävla snygg..
Godmorgon alla fina! har sovit riktigt dåligt inatt, vaknat typ 100 gånger av att jag inte kunnat andas med näsan och fått sovit på rygg för att inte täppa igen näsan mer, ush. Skulle egentligen åka till stallet idag, men mår verkligen inte bra alls, jag saknar min spider såå mycket ♥ Men får vänta tills imorgon eller måndag, buhu. Skulle egentligen träffa cornelia, men blir nog ingenting med det om inte hon är supersugen på att bli sjuk, eller kanske smittas av min pappa som kanske är magsjuk. Kan jag flytta hem till någon ett tag? är inte sugen på att bli magsjuk nu. Men jag ska duscha i handsprit, hah nej men det kommer bli använt sen ska jag isolera pappa med :o Okej, nu babblar jag bara, men ni får ha det finfint, så hörs vi!
puss

ÄR NI SÄMST?!?! ingen har svarat på min fråga om jag ska skapa en hästblogg, ush ni suger :( svaaaara pådet!


Kommentarer
Postat av: Chulia

Krya, krya, kyra!!! <3

Jo, jag har svarat i en kommentar på ett inlägg lite längre upp, hihi xD

2011-01-09 @ 11:04:33
Postat av: Jenny

tacktacktackkk <3

hahah du är duktig du julia :D <3

2011-01-09 @ 11:19:51
URL: http://jjjennys.blogg.se/
Postat av: Chulia

:) <3

2011-01-09 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0