pluggpluggplugg

Jag lever, men skolan tar död på mig.
Skolan rullade på idag, en död handled på idrotten, massa babbel om hur vi ska få in pengar till klassresa på h-tid, seg engelska, no och matte. Sen alla tjejer iklädda klasströja, så såg min skoldag hem. Men plugget fick följa med hem, jag och c gick och köpte b&j's sen pluggade i cirka 2h. Ni ska bara veta hur mina närmaste veckor ser ut, so-prov + redovisning, no prov + redovisning, retorik redovisning, Bilden ska vara klar, engelska glosor osvosv.. skjut mig. Men nu har c gått hem och jag sitter och glor på idrottsgalan.
glöm inte min och tjejornas blogg www.tjejornas.webblogg.se ! Kolla upp den, haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0