like an echo in my head

Sitter med svå papperstussar uppkörda i näsan efter näsblod för andra gången idag, blä. Är så galet förkyld så jag har förbrukat cirkus fem näsdukspaket och bara degat i soffan hela dagen. Såklart att man ska bli sjuk sista dagarna på lovet, jag som tänkte åka till stallet och va med cornelia imorrn. Får se hur det blir med den saken..
Haha, någon mer än jag som älskar andreas weise, anders bagge och alexander rybak i let's dance, jag dör!
VETNI?!?! det är exakt en vecka kvar tills idol turnen kommer hit och jag befinner mig i cc och kollar på DANIEL! det som är synd är att weise inte är där, för han är på letsdance .. buhu men daniel räcker för mig! :D
Nu ska jag gå och dejta kudden och hoppas på att inte vakna med sängen full av näsblod ocyh bli frisk, ha det bra
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0