i don't understand how I survived

Red ett lugnt pass i hagen idag, hon var pigg men jättefin! Problemet idag var att jag red som en kråka, faller fram och hamnar p bakvalvet, men ni får ha överseende med att jag fortfarande är lite sjuk. Red bara i ca 20-30 min, för underlaget sög typ och sen mådde jag somsagt halvbra. Cornelia va med och fotade och filmade och nu i eftermiddag har vi vart här hos mig, skrattat och pratat. Hon är för bra den bruden!

Imorgon börjar skolan och ångesten har krupit på mig, ingenting blir ju bättre av att jag ska till tandläkaren också, ush panik. Men jag överlever nog, hoppas jag.. haha men här får ni filmen och bilder :) eller nä filmen kommer en annan dag för videofy me dampar





puss


Kommentarer
Postat av: Chulia

Så grymt söta! :) <3

2011-01-15 @ 19:58:20
Postat av: Jenny

aw taaack julia! :) <3

2011-01-15 @ 20:43:42
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0