everyone thinks that i have it all, but it so empty living behind these castle walls


världens bästa
Nu är jag klar med min äckliga spanska läxa och valt vilka skolor jag ska gå på prova på dag typ. Blev mtu och klara, sen ska jag ju på prova på helg på vreta också. Jag tror att detta kan bli bra ändå, tror att jag vet vad jag vill nu, fast antar att jag kommer ändra mig snart, men ja.

Sitter och glor på handbollen nu, sveriges leder med 15-8 mot chile, haha hoppas ni bryr er! Nej nu ska jag sluta babbla och ni kan väll kommentera om vad ni vill läsa om, har ingen fantasi! Är det något ni vill att jag ska göra ibland som dagens / veckans fråga, hiss / diss, veckans häst/blogg (teamsl.blogg.se's copycat) eller något annat kul får ni ta och kommentera!

puss

Kommentarer
Postat av: Chulia

Tycker du kan skriva om hur det var på skolorna sen! :D

2011-01-15 @ 19:47:02
Postat av: Jenny

Haha, det kan jag göra :D

2011-01-15 @ 19:52:04
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0