daniel norberg <3



Håller på med ett inlägg med alla bilderna, men det är så jobbigt så det kommer upp när det är klart haha. Men ska berätta lite mer om showen igår. Vi kom dit typ 6 och släpptes in på ståplats klockan 7. Vi sprang som djur och kom på andra raden. Klockan 8 började det, åh jag vill tillbaka, det var så galet bra, stämningen, idolerna, musiken, allt. Daniel gav mig gåshud och jag började gråta, aldrig hänt förrut men det betyder ju att han är bra? haha bäst. Sen sjöng och skrek jag halsen av mig, så rösten är lite halvpaj idag, men det var värt det. Fast det som gjorde kvällen var när dom sjöng all i need is you och daniel såg min skylt och kolla på mig och log och nicka. Då blev jag glad. Nej men alla idolerna var grymt bra och jag skulle göra rätt mycket för att göra om det. Det är sånna här kvällar man aldrig vill ska ta slut och aldrig glömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0