without saying a word you can light up the dark


Här har ni bilderna från idag, jag orkade inte lägga upp alla på annat sätt, men i stort format finns dom på tjejornas.webblogg.se & min facebook. jag älskar dig spisan

Halloj bloggen, va i stallet idag ja, spisan är bäst. Red i ca en halvtimme i hagen, hon lyckades på något sätt bli svettig, haha söt. Vi tog det väldigt lugnt med mest skritt och trav och en liten galopp. Men det var nog för att hon var så galet pigg och tagga, och studsa och blablabla. Men lyckades hålla henne, hon är så snäll min pålle, sticker aldrig :) Hon fick också in en helt okej galopp i högervarvet, inga travsteg här inte, duktig flicka!
Nu är jag hemma och kollar lite skidor, ikväll ska vi äta lite födelsedagsmiddag med farmor och farfar eftersom dom inte äter med oss imorrn, trevlans. Nu ska jag gå och duscha,
puss

Kommentarer
Postat av: Adina

Härliga bilder! Sikken söt häst du äger :)

2011-02-20 @ 20:37:25
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0