torsdag

Hejsan hoppsan, är fortfarande sur för imorgon, blä. Men en tjej som heter mia som jag pratat med på facebook lovade iallafall att hälsa daniel från mig. Snäll tjej. Sitter iallafall och lyssnar på musik, ska snart upp och fixa mig lite, sen ska jag på hockey med cornelia, najs. Har inte vart på hockey på ganska länge, så ska bli kul. lhc - modo blir det ikväll, trevlans.
Justja, imorgon åker jag till göteborg för gbg horseshow, ska bli grymt kul iallafall, även om jag missar daniel, haha. Massa häst bara, ska även försöka shoppa lite på mässan om jag hitta något. Det betyder ingen update i helgen. Kanske lyckas få in något om jag inte tidsinställer, men förvänta er inte något. Men jag kommer hem på söndag, då hörs vi.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0