pussis


Bild från vintern 09/10

bild från vintern 10/11
Ser ni någon skillnad? Jag känner iallafall stor skillnad, har verkligen börjat hitta knapparna på min prinsessa nu. Det har tagit ett tag och jag har fått slita och känna mig som världens sämsta ryttare ett x antal gånger. Men det har fanimig vart värt slitet, för känslan jag får när jag rider henne nu, underbart. Har verkligen försökt följa henne mer nu och "lyssna" på henne och göra som hon vill. För hon är ingen häst man bara kan åka på, man måste verkligen lyssna på henne och vad hon tycker känns rätt, för då blir det en sån fin känsla. Hon är bäst, min häst!

Okej, tillbaka till det andra, sitter och glor på let's dance, weise är ju inte kvar buhu, men alexander rybak och helena lundbäck måste jag nästan fortsätta kolla på. Taha. Nu ska jag snart sova. Vi hörs imorrn

Kommentarer
Postat av: Adina

Galet stor skillnad! Wow! :)

2011-02-20 @ 10:54:20
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Adina

Galet stor skillnad! Wow! :)

2011-02-20 @ 10:54:21
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0