i don't want to know


fin låt

Godmorgon sunshines, idag är det lördag om nån missat det. Jag har inga riktiga planer idag, eller jo kanske skulle in till stan med familjen? Jag vet inte. Drömde en helt sjuk dröm inatt med, var typ på malexander ridläger och skulle kolla lite med gunnorp felicia. Vi gick typ runt och så såg jag gulliver, hästen jag hade på läger där 2006 och som är död nu.. Jag blev hur glad som helst och hoppa av lycka. Sen efter en stund så ville jag gå till stallet och hälsa på honom, så insåg jag att han faktiskt var död och tusan vad jag grät. Alla i drömmen typ "halllååå du hade han på ett läger, det spelar väll ingen roll" och garvade. Då grät jag ännu mer och alla ville att jag skulle dit på läger, även felicia. Haha, men jag ville verkligen inte.. för i drömmen var alla hästar sura och stallet va asskabbigt (så är det inte i verkligheten) ush, vaknade av att jag grät :(
jag saknar gulliver ♥

Okej, nu är det slutpratat om mina drömmar, haha. Men vi hörs nån gång
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0