hemma

Halloj alla glada.
Hemma från Vreta nu, har varit en riktigt rolig helg. Igår red vi först ett dressyrpass, då fick jag rida en häst som hette Biscuit eller Kakan som han kallades. En pigg och ganska stark häst, men det gick helt okej. Sen på eftermiddagen hoppade vi, då fick jag rida en häst som hette Nova. Gud va fin hon var, hoppa en liten bana på typ 70 - 80. Hon vart riktigt taggad mot slutet, men hur fin som helst. Åt sedan pizza och åkte till vandrarhemmet där vi sov, sov med isabella och tjej som hette emma.
Idag körde vi ponnys på förmiddagen, jag och isabella körde en liten ponny som hette fred. Mycket roligare än vad jag trodde, skitkul faktiskt! Sen nu på eftermiddagen red vi ett till dressyrpass och jag red ett litet sto som hette Filippa!

Nu är jag alltså hemma, så nu ska jag försöka tänka igenom detta ordentligt.. vad vill jag egentligen? Vill jag ha en bred utbildning, rida mycket, bli duktigare med hästar osv + åka längre till skolan eller vill jag få en sam utbildning, bli en bättre fotograf och skriva men ha närmare till skolan...?
/jennyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0