gymnasiebesök

Var på Klara gymnasium på prova på dag med cornelia och ellinor. Sam-media. Det verkade faktiskt riktigt bra, fick lyssna lite, bli fotograferade och fota, trixa i photoshop, gå på rundvandring och ställa en massa frågor. Nu är det bara vreta kvar som jag ska på prova på läger hos i helgen med isabella. Det är nog klara och vreta som får fajtas om mitt första handsval, kommer aldrig kunna välja.. Men det går nog tillslut.
Var i stallet nu i eftermiddags, slapp mocka och fixa mat, så gosa mest med henne, det går typ inte att rida nu heller, sen var det storm med. Sen hämta pappa oss och vi käka donken. Nu har jag gjort spanska och nu sitter jag och gör ingenting. Imorrn är det fredag och vi har gymnastik och redskap på idrotten, ångest. och cornelia bajs ska till tandläkaren på matten, buhu. Jaja, har natilus, haha! Nej nu ska jag sluta babbla
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0