det är så jag säger det


jag saknar denna ponny så otroligt mycket, måste åka ut till ånestad och hälsa på henne snart !

Hej alla goa och glada, kexchoklad <3
haha okej, sitter och lyssnar på håkan nu, så jävla bra.

För du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet

fintfintfint. Nu ska jag fortsätta göra ingenting och vara hungrig, buhu, okej nu babblar jag bara på igen, skärp dig jenny! gaah jag vet inte vad jag ska skriva, men tryck på länken så finns min spotify med listan med nästan alla låtar på alla listor jag har, klicka här




Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: haha tusen tack hurru! ;)

2011-02-12 @ 23:21:31
URL: http://malinronnquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0