This ones for all the ones showin' love.

Gokväll, idag har jag haft en hyffsat lugn dag, började skolan vid 12 och hade livskunskap. Efter det var det dags för kursprov i matte som var förvånansvärt lätt, svarade på allt så godkänd blir jag nog iallafall, hoppas på mer såklart! Efter skolan åkte jag till stallet med pappa, red min plutta i ridhuset.
Hon var pigg som alltid men kontrollerbar iallafall ;) Red på serpentinerna i trav och saktade av till skritt på medellinjen, hon blev lugnare och lugnare så jag är nöjd! Fina tjejen. Gjorde även ett par galoppfattningar, men hon taggar till så sjukt i galoppen och blir lite halvt kaos.. Nån med ridtravare som har något tips för att lugna henne i galoppen?
Aja, imorgon är det skola, hästkunskap och biologi med bullbak, efter skolan åker jag till stallet med Emelie & Eleonore, men vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0