söndag... oså var det bara torsdag

Jag har gått och trott att det är söndag hela dagen.. men som tur var är det bara torsdag. Åkte iallafall till stallet och red ut på min damphäst med maja och mirexo, japp spisan hade rycket idag. Hon höll på och sparka bakut och bocka redan i traven, haha sötan. I galoppen var hon ändå hyffsat lugn och fin, blev lite frustrerad när hon inte fick springa så snabbt som hon ville, men hon var fin! Jag tror att detta dampet berodde rätt mycket på att det blåste som in i ***, trodde vi skulle blåsa bort ibland alltså.
När vi kom hem åkte vi nästan direkt till sharpman, hörde av eleonore igår att scapa schabraket som jag suktat efter så länge var på rean. Så jag fick med mig ett orange scapa schabrak hem 200kr billigare, MUMS ♥
I'm in love, spisan kommer bli så snygg i detta!
När jag kom hem träffade jag cornelia, vi pratade lite om nyår vilket verkar bli bra. Sen babbla vi och skratta en del med, haha hon är bra. Men nu är jag hemma och ska ta det lite lugnt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0